Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χρησιμοποιούμε cookies που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site. Λεπτομέρειες                                                                                                             Αποδοχή

Καλωσήρθατε Eπισκέπτη / Welcome Guest


Σύνδεση »  

Εγγραφή Τώρα!
Καλώς ήρθατε στο Lifehack.gr, όπως οι περισσότερες διαδικτυακές κοινότητες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να δημοσιεύσετε στην κοινότητα, μην ανησυχείτε είναι μια απλή δωρεάν διαδικασία με ελάχιστες πληροφορίες από εσάς.
  • Δημιουργήστε νέα θέματα και απαντήστε σε άλλους.
  • Παρακολουθήστε θέματα και συζητήσεις και λάβετε ενημερώσεις στο email σας.
  • Αποκτήστε την σελίδα προφίλ σας και κάντε νέους φίλους.
  • Στείλτε προσωπικά μηνύματα σε άλλα μέλη.
 
Guest Message by DevFuse

Εναλλαγή κατηγορίας Κάποιοι άνθρωποι απλά ΔΈΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ!!!

Δημοσιεύθηκε από:  Lifehacker @ 29 Αύγουστος 2018 - 03:21 μμ

Απολαύστε αυτό το βιντεάκι και θα πάθετε πλάκα, δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας..

 


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Mykotubers

Δημοσιεύθηκε από:  mykotubers @ 25 Ιούνιος 2018 - 10:44 πμ

Οι 10 κανόνες + του Mudial!! Ελπίζουμε να σας αρέσει!!


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Μπαίνει ένας ληστής σε μια τράπεζα

Δημοσιεύθηκε από:  basw_k @ 20 Μάιος 2018 - 09:15 μμ

Μπαίνει ένας ληστής σε μια τράπεζα να την ληστέψει.

Λέει στον ταμεία να του δώσει όλα τα χρήματα. Ο ταμίας του τα δίνει και τότε ο ληστής τον πυροβολεί.

Φεύγοντας λέει στον πρώτο πελάτη:

– Εσύ είδες τίποτα;

– Ε, κάτι είδα λέει εκείνος.

Ο ληστής τότε τον πυροβολεί.

Έπειτα λέει στον δεύτερο πελάτη:

– Εσύ μήπως είδες τίποτα;

– Εγώ κάτι λίγο μόνο είδα…

Ο ληστής τον πυροβολεί και αυτόν.

Έπειτα γυρνάει και στον τρίτο πελάτη λεγοντάς του :

– Εσύ μήπως είδες τίποτα;

– Εγώ δεν είδα τίποτα, αλλά η πεθερά μου τα είδε όλα!!!

 

:lol:


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

Δημοσιεύθηκε από:  Lifehacker @ 12 Μάιος 2018 - 09:21 μμ

Αυστηρό πλαίσιο προστασίας για τους πολίτες - Βαριές ποινές για τους παραβάτες

 

164F54FE6AED144996108F4EE7B4A14A.jpg

 

Σημαντικές αλλαγές θα υπάρξουν από τις 25 Μαΐου στην Ελλάδα και στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με την εφαρμογή του νέου ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων, ο οποίος αφορά τη συλλογή, χρήση και αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων. Πρόκειται για την πιο σοβαρή μεταρρύθμιση σε αυτό τον τομέα από την ίδρυση του διαδικτύου.

 

Στόχος είναι η εφαρμογή αυστηρότερων κανόνων, προκειμένου οι 250 εκατομμύρια καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου στην Ευρώπη και γενικότερα οι πολίτες να ελέγχουν καλύτερα τα online δεδομένα τους προσωπικού χαρακτήρα, τα οποία άλλοι (συνήθως επιχειρήσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης) συλλέγουν και μοιράζονται με τρίτους (π.χ. διαφημιστικές εταιρείες).

 

Οι νέοι κανόνες για την προστασία της ιδιωτικότητας θα είναι οι αυστηρότεροι στον κόσμο και προβλέπουν βαριές ποινές για τις εταιρείες που θα τους παραβιάσουν. Το πρόστιμο μπορεί να φθάσει το 4% των ετήσιων εσόδων μιας εταιρείας, δηλαδή περίπου 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια στην περίπτωση του Facebook. Οι ίδιοι κανόνες για την προστασία των δεδομένων των πολιτών και καταναλωτών θα ισχύουν για όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ, όπου και εάν βρίσκεται η έδρα τους.

 

Όταν επεξεργάζονται τα προσωπικά δεδομένα, οι εταιρείες (τεχνολογίας, τράπεζες, ασφαλιστικές, υγείας, λιανεμπορίου κ.α.) πρέπει πλέον να παρέχουν σαφείς πληροφορίες για ποιούς σκοπούς τα χρησιμοποιούν, για πόσο χρονικό διάστημα τα αποθηκεύουν, σε ποιούς άλλους τα κοινοποιούν και εάν τα δεδομένα θα διαβιβασθούν εκτός της ΕΕ. Οι εταιρείες πρέπει να παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας των υπεύθυνων για την επεξεργασία και προστασία των δεδομένων. Όλες αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει να διατυπώνονται σε σαφή και απλή γλώσσα.

 

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα μπορούν να συλλέγονται και να αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας μόνο για σαφώς καθορισμένο σκοπό. Κατά τη συλλογή τους, οι εταιρείες θα ενημερώνουν για ποιό σκοπό θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα και θα διασφαλίζουν ότι δεν θα διατηρούνται περισσότερο χρόνο από όσο είναι αναγκαίο.

 

Οι χρήστες θα έχουν δικαίωμα να ζητήσουν δωρεάν πρόσβαση στα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που διαθέτει ένας οργανισμός και να λάβουν αντίγραφο. Αν π.χ. κάποιος έχει αγοράσει μια συσκευή παρακολούθησης της φυσικής κατάστασής του και έχει εγγραφεί σε μια online εφαρμογή υγείας που παρακολουθεί τη δραστηριότητά του, μπορεί να ζητήσει από τον φορέα εκμετάλλευσης της εφαρμογής όλες τις πληροφορίες που έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία για το άτομό του (όπως οι καρδιακοί παλμοί, οι επιδόσεις του κ.α.).

 

Εφόσον κάποιος έχει αγοράσει προϊόντα από μια επιχείρηση λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο, μπορεί να ζητήσει από την εταιρεία να του δώσει όλα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που αυτή διατηρεί, ακόμη και των ημερομηνιών και των ειδών των αγορών του.

 

Ο χρήστης-καταναλωτής έχει επίσης το δικαίωμα αντίταξης στη λήψη online διαφημιστικού υλικού. Αν π.χ. αγόρασε εισιτήρια στο διαδίκτυο για μια μουσική συναυλία και στη συνέχεια βομβαρδίζεται με ηλεκτρονικές διαφημίσεις για εκδηλώσεις για τις οποίες δεν ενδιαφέρεται, μπορεί να ενημερώσει την εταιρεία ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων ότι δεν θέλει να λαμβάνει πια online διαφημιστικό υλικό και αυτή πρέπει αμέσως να σταματήσει να στέλνει ηλεκτρονικά μηνύματα.

 

Ακολουθούν δέκα ερωταπαντήσεις που θα βοηθήσουν τον καθένα να καταλάβει καλύτερα τις επερχόμενες αλλαγές.

 

1. Τι αφορά και ποιους καλύπτει ο νέος Κανονισμός;

Ο νέος Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ) της ΕΕ ρυθμίζει την επεξεργασία από άτομα, εταιρείες ή οργανισμούς των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν άτομα στην ΕΕ.

 

Δεν υπάγεται σε αυτόν η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αποθανόντων προσώπων ή νομικών προσώπων.

 

2. Πότε δεν θα εφαρμόζεται ο κανονισμός;

Οι νέοι κανόνες δεν εφαρμόζονται σε δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από ένα άτομο για αυστηρά προσωπικούς λόγους ή για δραστηριότητες που διενεργούνται κατ’ οίκον, εφόσον δεν συνδέονται με επαγγελματική ή εμπορική δραστηριότητα. Δεν θα εφαρμόζονται αν π.χ. ένα άτομο χρησιμοποιεί το ιδιωτικό του βιβλίο διευθύνσεων για να προσκαλέσει φίλους μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος σε μια γιορτή που διοργανώνει (ισχύει η εξαίρεση των οικιακών δραστηριοτήτων).

 

3. Ποια θεωρούνται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα είναι πληροφορίες που αφορούν ένα ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο εν ζωή άτομο. Διαφορετικές πληροφορίες οι οποίες, εάν συγκεντρωθούν όλες μαζί, μπορούν να οδηγήσουν στην ταυτοποίηση ενός συγκεκριμένου ατόμου, αποτελούν επίσης δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.

 

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που έχουν καταστεί ανώνυμα, έχουν κρυπτογραφηθεί ή για τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ψευδώνυμα, αλλά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επαναταυτοποίηση ενός ατόμου, παραμένουν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του ΓΚΠΔ.

 

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που έχουν καταστεί ανώνυμα έτσι ώστε το άτομο να μην είναι ταυτοποιήσιμο, δεν θεωρούνται πλέον δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για να είναι πραγματικά ανώνυμα τα δεδομένα, η ανωνυμοποίηση πρέπει να είναι μη αντιστρέψιμη.

 

Ο ΓΚΠΔ προστατεύει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ανεξάρτητα από την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία τους. Είναι τεχνολογικά ουδέτερος και εφαρμόζεται τόσο στην αυτοματοποιημένη όσο και στη χειροκίνητη επεξεργασία. Επίσης, δεν έχει σημασία ο τρόπος που αποθηκεύονται τα δεδομένα – σε ψηφιακή ή έντυπη μορφή.

 

4. Ποια είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ποιά όχι;

Το όνομα και επώνυμο, η διεύθυνση κατοικίας, ο αριθμός ταυτότητας, η προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail), o αναγνωριστικός αριθμός τραπεζικής κάρτας, τα δεδομένα τοποθεσίας (π.χ. GPS σε κινητό τηλέφωνο), η διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου (IP) και τα δεδομένα υγείας που φυλάσσονται από νοσοκομείο ή γιατρό.

 

Παραδείγματα δεδομένων που δεν θεωρούνται προσωπικού χαρακτήρα, είναι ο αριθμός μητρώου εταιρείας, η εταιρική ηλεκτρονική διεύθυνση του τύπου «πληροφορίες@εταιρεία.com» και κάθε είδους ανώνυμα δεδομένα.

 

5. Τι αποτελεί επεξεργασία δεδομένων;

Ο όρος «επεξεργασία» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα πράξεων που πραγματοποιούνται σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, είτε με χειροκίνητα είτε με αυτοματοποιημένα μέσα. Περιλαμβάνει τη συλλογή, καταχώριση, οργάνωση, διάρθρωση, αποθήκευση, προσαρμογή ή μεταβολή, ανάκτηση, αναζήτηση πληροφοριών, χρήση, κοινολόγηση με διαβίβαση, διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, συσχέτιση ή συνδυασμό, περιορισμό, διαγραφή ή καταστροφή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

 

Παραδείγματα επεξεργασίας αποτελούν η διαχείριση προσωπικού και η μισθοδοσία, η προσπέλαση/αναζήτηση πληροφοριών σε βάση δεδομένων επαφών που περιλαμβάνει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, η αποστολή διαφημιστικών ηλεκτρονικών μηνυμάτων, η δημοσίευση/ανάρτηση φωτογραφίας ενός ατόμου σε ιστότοπο, η αποθήκευση διευθύνσεων IP και η μαγνητοσκόπηση με τηλεόραση κλειστού κυκλώματος.

 

6. Θα δει αλλαγές ο χρήστης στο Διαδίκτυο μετά τις 25 Μαΐου;

Όχι αισθητές. Μια αλλαγή για όσους ζουν στην ΕΕ, θα είναι ότι θα βλέπουν πια να τους «ακολουθούν» λιγότερες online διαφημίσεις μετά από κάποια ηλεκτρονική αγορά τους. Με τους νέους κανόνες, θα γίνει πιο δύσκολη η στοχευμένη ηλεκτρονική διαφήμιση που παίρνει «κατά πόδας» τον χρήστη από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα που επισκέπτεται, καθώς θα είναι πιο δύσκολο για τις εταιρείες να συλλέγουν και να πουλάνε πληροφορίες για τις διαδικτυακές συνήθειες των χρηστών, αφού πρώτα πάρουν την άδεια τους. Έτσι, η online διαφήμιση στην Ευρώπη θα τείνει να γίνει πιο γενική, όπως αυτή στην τηλεόραση, και όχι τόσο στοχευμένη όπως στις ΗΠΑ.

 

7. Ποια θα είναι τα νέα δικαιώματα των χρηστών;

Θα έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν σαφείς και κατανοητές πληροφορίες για το ποιός επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα τους και γιατί. Θα μπορούν να ζητούν από όλες τις εταιρείες να έχουν οι ίδιοι πρόσβαση και να μαθαίνουν ποιά ακριβώς στοιχεία οι εταιρείες διατηρούν γι’ αυτούς.

 

Θα έχουν επίσης το δικαίωμα στη «λήθη», δηλαδή, αν θέλουν, θα απαιτούν αυτά τα δεδομένα να διαγραφούν από τις βάσεις δεδομένων των εταιρειών. Αυτό δεν θα αφορά μόνο τις εταιρείες τεχνολογίας (π.χ. Facebook ή Google), αλλά τράπεζες, καταστήματα λιανεμπορίου και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ή οργανισμό κρατά προσωπικά δεδομένα, του εργοδότη συμπεριλαμβανομένου.

Για παράδειγμα, θα μπορεί κανείς, αν δεν είναι δημόσιο πρόσωπο, να ζητήσει από μία μηχανή αναζήτησης (π.χ. Google) να διαγράψει τους συνδέσμους (links), όπως ένα άρθρο εφημερίδας, που αναφέρονται σε μια προσωπική υπόθεση του παρελθόντος.

 

Αν, αντίστροφα, online προσωπικά δεδομένα χαθούν ή κλαπούν, η εταιρεία πρέπει μέσα σε 72 ώρες να ενημερώσει το άτομο και, αν δεν το κάνει, κινδυνεύει με πρόστιμο. Εάν κάποιος έχει υποστεί ζημία, μπορεί επίσης να ζητήσει αποζημίωση προσφεύγοντας στη δικαιοσύνη. Με δεδομένες τις συχνές κυβερνοεπιθέσεις χάκερ κατά εταιρειών, γίνεται αντιληπτή η σημασία αυτού του δικαιώματος.

 

Αν ο χρήστης-πολίτης υποψιάζεται ότι γίνεται κατάχρηση στη συλλογή δεδομένων που τον αφορούν, μπορεί να προσφύγει στην αρμόδια εθνική αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων, η οποία υποχρεούται να ερευνήσει το ζήτημα. Οι πολίτες μπορούν να προσφύγουν και ομαδικά εναντίον κάποιας εταιρείας, κάτι που έως τώρα ήταν ασυνήθιστο στην Ευρώπη, αντίθετα με τις ΗΠΑ.

Οργανώσεις πολιτών μπορούν να προσφύγουν για λογαριασμό ομάδων πολιτών. Αν μία υπόθεση κερδηθεί, αναμένεται να δημιουργηθεί νομικό προηγούμενο και για άλλες υποθέσεις, κάτι που θα αναγκάσει τις εταιρείες να πάρουν το ζήτημα της ιδιωτικότητας πιο σοβαρά.

 

Επίσης, δίνεται το δικαίωμα της «φορητότητας δεδομένων», δηλαδή δεν θα επιτρέπεται τα δεδομένα ενός προσώπου να «κλειδώνονται» σε μια εταιρεία ή πάροχο υπηρεσιών. Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να επιτρέπουν στο χρήστη-καταναλωτή να «κατεβάζει» τα προσωπικά δεδομένα του και να τα μεταφέρει σε ανταγωνιστική εταιρεία, είτε πρόκειται για οικονομικά στοιχεία από τράπεζα σε τράπεζα, είτε για τη μεταφορά μιας playlist τραγουδιών από το Spotify σε ανταγωνιστική μουσική υπηρεσία streaming.

 

8. Οι χρήστες-καταναλωτές έχουν καταλάβει τι γίνεται;

Πολλοί όχι δυστυχώς. Ήδη αρκετές εταιρείες ενημερώνουν με e-mail και άλλους τρόπους τους χρήστες για τη νέα πολιτική τους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα, αλλά ο νόμος επιβάλλει οι όροι να είναι γραμμένοι απλά και όχι νομικίστικα, κάτι που συχνά δεν συμβαίνει. Επίσης οι εταιρείες πρέπει να δίνουν στον καθένα την επιλογή να μπλοκάρει τη συλλογή πληροφοριών που τον αφορούν. Όμως συχνά οι χρήστες συναινούν βιαστικά, χωρίς να καταλαβαίνουν και χωρίς να αξιοποιούν τις νέες δυνατότητες που έχουν.

 

9. Εκτός από τους χρήστες, οι εταιρείες έχουν κάτι να ωφεληθούν από τους νέους κανόνες;

Οι εταιρείες πλέον θα έχουν να κάνουν όχι με μια γραφειοκρατική πανσπερμία διαφορετικών εθνικών κανονισμών, αλλά με ενιαίους πανευρωπαϊκούς και προβλέψιμους κανόνες. Αυτό θα διευκολύνει, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τις διεθνείς ψηφιακές συναλλαγές και την επέκταση σε άλλες χώρες και νέες αγορές, ιδίως όσον αφορά τις μικρότερες εταιρείες. Οι κανόνες θα είναι ίδιοι για τις εγκατεστημένες στην ΕΕ εταιρείες και για όσες έχουν έδρα εκτός ΕΕ (π.χ. ΗΠΑ), αλλά λειτουργούν στην ΕΕ. Η αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών χάρη στους νέους κανόνες προστασίας των προσωπικών δεδομένων τελικά θα ωφελήσει οικονομικά τις εταιρείες.

 

10. Πόσο αποτελεσματικός θα είναι ο νέος Κανονισμός στην πράξη;

Είναι πολύ νωρίς να εκτιμήσει κανείς, ίσως χρειασθούν χρόνια. Πολλά θα εξαρτηθούν από το πόσο αυστηρά οι εθνικές εποπτικές αρχές θα εφαρμόσουν τους νέους κανόνες. Δυστυχώς, μια πρόσφατη έρευνα του πρακτορείου Reuters μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών των χωρών της ΕΕ, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πολλοί από αυτούς τους ανεξάρτητους φορείς δεν είναι έτοιμοι ακόμη.

 

Οι 17 από τις 24 Αρχές που απάντησαν, δήλωσαν ότι είτε δεν έχουν την αναγκαία χρηματοδότηση, είτε επαρκές προσωπικό, είτε τις αναγκαίες εξουσίες για να εφαρμόσουν τους νέους κανόνες. Επιπλέον, σε αρκετές χώρες θα περάσουν μήνες, εωσότου οι κυβερνήσεις ενσωματώσουν το νέο ευρωπαϊκό κανονισμό στην εθνική νομοθεσία τους. Οι περισσότερες Αρχές θα ανταποκριθούν στα παράπονα των πολιτών, αλλά ελάχιστες θα δράσουν αυτόβουλα για να διασφαλίσουν ότι οι εταιρείες συμμορφώνονται με τους νέους κανόνες.

 

Έτσι, κρίσιμο ρόλο στην Ελλάδα και κάθε άλλη χώρα θα παίξει πόσο αποφασιστικά οι χρήστες-πολίτες θα διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους και θα αξιοποιήσουν το νέο θεσμικό πλαίσιο. Τελικά, θα φανεί πόσο πράγματι νοιάζονται οι άνθρωποι για τα προσωπικά δεδομένα τους.

 

 

Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=977065


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Δείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το νέο Gmail Smart Compose

Δημοσιεύθηκε από:  Lifehacker @ 11 Μάιος 2018 - 07:24 μμ

gmail_new_design_web_1.jpg

 

Η Google παρουσίασε τη νέα λειτουργία Smart Compose του Gmail στην ετήσια διάσκεψη προγραμματιστών της αυτήν την εβδομάδα και είναι τώρα διαθέσιμη για δοκιμή ως “experimental feature” στην επιφάνεια εργασίας. Το Smart Compose εισάγει την ιδέα του Smart Reply, προβλέποντας τι θα γράψετε στη συνέχεια, όταν πληκτρολογείτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία Smart Compose, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το νέο Gmail και στη συνέχεια κάντε κλικ στο Settings tab στην επάνω δεξιά γωνία. Στη συνέχεια κάντε κλικ στο πλαίσιο δίπλα στην επιλογή “enable experimental access” και στη συνέχεια αποθηκεύστε τις αλλαγές. Αφού ενεργοποιηθεί, θα πρέπει να εμφανιστεί μια ερώτηση την επόμενη φορά που θα ξεκινήσετε τη σύνταξη ενός νέου μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας ενημερώνει για το Smart Compose και θα σας ζητήσει να πατήσετε το tab key κάθε φορά που βλέπετε μια προτεινόμενη λέξη που θέλετε να αποδεχθείτε.

 

Καθώς πληκτρολογείτε, το προτεινόμενο κείμενο για να συμπληρώσετε τις προτάσεις σας θα εμφανιστεί στο φόντο του μηνύματός σας, σε έναν πιο ανοιχτόχρωμο τόνο. Στην πραγματικότητα η χρήση του Smart Compose ίσως να μην αποδειχτεί ιδιαίτερα χρήσιμη, καθώς αυτό που κάνει στην ουσία είναι να συμπληρώνει μόνο μια λέξη στο τέλος μιας φράσης. Είναι πολύ πιθανό ωστόσο ότι όσο περισσότερο χρησιμοποιείτε το Smart Compose, τόσο καλύτερα θα αναγνωρίζει τον τρόπο γραφής σας και θα κατανοεί σε μεγαλύτερο βαθμό το περιεχόμενο του κειμένου σας.

 

Το Smart Compose είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στα Αγγλικά. Η Google επίσης εξηγεί ότι η λειτουργία αυτή δεν έχει σχεδιαστεί για να παρέχει απαντήσεις και ίσως να μην προβλέπει πάντοτε τις σωστές λέξεις.

 

 

Πηγή: https://secnews.gr/1...-compose-gmail/

 

 


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Νέος Κανονισμός Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr ή .ελ

Δημοσιεύθηκε από:  Lifehacker @ 27 Μάρτιος 2018 - 06:12 μμ

H Ολομέλεια της ΕΕΤΤ αποφάσισε την έκδοση νέου κανονισμού Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr ή .ελ..

 

Μέσω του νέου Κανονισμού, η ΕΕΤΤ καθορίζει τους κανόνες για την εκχώρηση και διαχείριση του νέου Μητρώου Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .ελ καθώς και την τιμολογιακή πολιτική για τις χρεώσιμες πράξεις που αφορούν τα Ονόματα Χώρου με κατάληξη .ελ.

 

Η εκχώρηση των Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .ελ, θα πραγματοποιηθεί σε δύο στάδια, όπου το πρώτο στάδιο θα διαρκέσει τρείς μήνες. Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου, τα Ονόματα Χώρου με κατάληξη .ελ, θα εκχωρούνται βάσει συγκεκριμένων περιορισμών.

 

Παράλληλα, η ΕΕΤΤ προβαίνει σε τροποποίηση των τελών των Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr, όπου το μεταβλητό πεδίο αποτελείται από δύο χαρακτήρες. Το τέλος εκχώρησης ή ανανέωσης ονομάτων χώρου δύο χαρακτήρων που καταβάλουν οι Καταχωρητές στην ΕΕΤΤ μειώνεται από πεντακόσια (500€) ευρώ σε τριακόσια (300€) ευρώ.

 

Επίσης, ετήσιο τέλος ύψους εκατό ευρώ (100€) θα επιβάλλεται σε όλους τους καταχωρητές. Το εν λόγω τέλος θα εισάγεται αυτόματα στο σύστημα προπληρωμών του Μητρώου την 20η Ιανουαρίου κάθε έτους.

 

Ο Κανονισμός έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ενώ η έναρξη λειτουργίας του Μητρώου Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .ελ θα καθορισθεί με μεταγενέστερη Απόφαση του Προέδρου της ΕΕΤΤ.

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες:
Γρηγόρης Καρίμαλης
Τμ. Δημοσίων Σχέσεων ΕΕΤΤ,
Τ: 210 6151013
E: gkarimalis@eett.gr

 

 

 

Πηγή: https://www.eett.gr/.../news_0792.html


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Κρυπτονομίσματα και Bitcoin - Μια σύντομη ανάλυση για «αρχάριους»

Δημοσιεύθηκε από:  Lifehacker @ 16 Μάρτιος 2018 - 08:10 μμ

5a5368132000002b0057cf46.jpeg

 

To 2017, είναι μια χρονιά, που αρκετοί από εμάς ακούσαμε ή μάθαμε για το ‘’bitcoin’’. Τι είναι ακριβώς και τι κρύβεται πίσω από αυτό; Παρακάτω θα γίνει μια σύντομη-εισαγωγική ανάλυση για να κατανοήσουμε όλοι περί τίνος πρόκειται.

 

Το bitcoin, ανήκει σε μια κατηγορία που ονομάζεται ‘’κρυπτονόμισμα’’ (cryptocurrency). Το κρυπτονόμισμα, είναι ένα ψηφιακό ή εικονικό περιουσιακό στοιχείο, το οποίο λειτουργεί ως μέσο συναλλαγών, όπως δηλαδή ένα οποιοδήποτε νόμισμα. Δηλαδή, τείνει να πάρει την μορφή χρήματος. Το βασικό όμως στοιχείο ενός κρυπτονομίσματος, είναι ότι στηρίζεται στις αρχές της κρυπτογραφίας (cryptography), μιας μεθόδου που δεν επιτρέπει σε τρίτα πρόσωπα να έχουν πρόσβαση στην πληροφορία.

 

Σε σχέση με τη βασική δομή ενός κρυπτονομίσματος, αυτό που προκαλεί τεράστιο ενδιαφέρον, είναι ότι δεν υπάρχει κάποια κεντρική αρχή να το ελέγχει. Στα κυρίαρχα νομίσματα που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, όπως το δολάριο και το ευρώ, υπάρχουν κεντρικές αρχές όπως π.χ. η κεντρική τράπεζα, η κυβέρνηση κλπ. που καθορίζουν και ελέγχουν το νόμισμα. Έτσι, το κρυπτονόμισμα, φαίνεται να λειτουργεί ως ένα αποκεντρωμένο σύστημα δίχως τη χειραγώγηση και τον έλεγχο των κεντρικών αρχών. Ωστόσο, παρόλο που δεν υπάρχει κάποια κεντρική αρχή να εκδίδει το κρυπτονόμισμα, αυτοί που στην ουσία το εκδίδουν , είναι οι λεγόμενοι ‘’miners’’ και με απλά λόγια πρόκειται για άτομα ( ο καθένας μπορεί να το επιχειρήσει) που χρησιμοποιούν την τεχνολογία των υπολογιστών για να εκδώσουν κάποια ‘’εικονική’’ ποσότητα κρυπτονομισμάτων (επειδή η ακριβής ανάλυση της κρυπτογραφίας και της έννοιας του ‘’mining’’ μπορεί να δυσκολέψει την κατανόηση του άρθρου, θα αναλυθεί σε επόμενα άρθρα). Πέρα από τους miners, κάποια άλλα κρυπτονομίσματα απλά χρησιμοποιούν εναλλακτική τεχνολογία και γνωστοποιούν εξαρχής τη συνολική ποσότητα των κρυπτονομισμάτων που διαθέτουν στην αγορά.

 

Με βάση τα παραπάνω, μπορούμε να αναφέρουμε συνοπτικά, μερικά βασικά στοιχεία ενός κρυπτονομίσματος.

1) Απουσία κεντρικής αρχής

2) Ανωνυμία συναλλαγών και χρήση δίχως προσωπικά στοιχεία

3) Μικρό κόστος συναλλαγών χωρίς δέσμευση ποσού

4) Αποστολή κρυπτονομίσματος δίχως περιορισμό τόπου και χρόνου

5) Το απόθεμα των κρυπτονομισμάτων είναι γνωστό σε όλους και οποισδήποτε μπορεί να συμμετέχει στην έκδοσή του

6) Χρήση της τεχνολογίας για την απλούστευση και βελτίωση

Όπως παρατηρούμε, το κρυπτονόμισμα έχει αρκετά στοιχεία του χρήματος και υπάρχουν ήδη επιχειρήσεις και ηλεκτρονικά καταστήματα που το δέχονται σαν χρήμα για τις αγορές. Όμως, η πορεία μέχρι τώρα, μας δείχνει ότι το κρυπτονόμισμα έχει μορφή περιουσιακού στοιχείου με κερδοσκοπικό χαρακτήρα.

 

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 1000 διαφορετικά κρυπτονομίσματα. Μερικά από τα πιο γνωστά, που ακούμε πιο συχνά, είναι το bitcoin, το ethereum, το ripple, το litecoin και πολλά άλλα.

 

Ενδεικτικά, ας πάρουμε το παράδειγμα του bitcoin. Πρόκειται για το πρώτο πετυχημένο κρυπτονόμισμα που παρουσιάστηκε από το 2009. Το 2014 και το 2015, μπορούσε να το αγοράσει κάποιος κατά μέσο όρο, σε τιμή κάτω από 500 δολάρια. Το 2016, άρχιζε να παρουσιάζει μια ανοδική πορεία και στις αρχές του 2017, άρχισε να ξεπερνάει τα 1000 δολάρια. Από το καλοκαίρι του 2017, η τιμή αρχικά διπλασιάστηκε, ξεπερνώντας τα 2000 δολάρια, ενώ φτάνοντας το Σεπτέμβρη του 2017, το 1 bitcoin άξιζε κοντά 5000 δολάρια. Ωστόσο, το επόμενο και τελευταίο τρίμηνο του 2017, φαίνεται να είναι το αποκορύφωμα του bitcoin, καθώς στα μέσα Δεκεμβρίου, η τιμή του ξεπέρασε οριακά τα 20.000 δολάρια στιγμιαία. Ύστερα από αυτήν την τρομερή άνοδο, άρχισε να μειώνεται, ακολουθώντας μια σταθερή πορεία στα 13.000-13.500 δολάρια. Έτσι, όποιος είχε αγοράσει bitcoin το διάστημα 2014-2015, τώρα θα μπορούσε να τα πουλήσει σε τιμή περίπου 40 φορές υψηλότερη.

 

Με βάση τα παραπάνω αλλά και από αρκετές μαρτυρίες διεθνώς, τα κρυπτονομίσματα λειτουργούν μέχρι στιγμής κερδοσκοπικά. Άλλες απόψεις, θεωρούν ότι τα κρυπτονομίσματα στηρίζουν τις παράνομες δραστηριότητες και τη φοροδιαφυγή εξαιτίας της ανωνυμίας και της απουσίας της κεντρικής αρχής ελέγχου. Το μόνο σίγουρο που μπορούμε να συμπεράνουμε μέχρι στιγμής, είναι ότι πρόκειται για περιουσιακά στοιχεία που είναι αρκετά ευμετάβλητα, έτσι ώστε να αντικαταστήσουν το ‘’παραδοσιακό χρήμα’’. Ωστόσο, η τεχνολογία και η καινοτομία που κρύβεται από πίσω, έχουν αρκετό ενδιαφέρον. Το 2018, θα είναι μια χρονιά που θα μας δείξει ενδεχομένως ποια θα είναι η πορεία των κρυπτονομισμάτων και αν ήρθαν για να μείνουν.

 

Μιχάλης Δραμιτινός Οικονομολόγος-Εκπαιδευτικός

 

ΠΗΓΗ: https://www.huffingt...4b0df0de8b06be8


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Η ξανθιά στο αποκριάτικο πάρτυ…

Δημοσιεύθηκε από:  basw_k @ 23 Φεβρουάριος 2018 - 07:55 μμ

gorila.jpg

 

Ένα αντρόγυνο είναι καλεσμένο σε ένα αποκριάτικο πάρτυ μασκέ. Η ξανθιά σύζυγος έχει αρχίσει να υποπτεύεται πως ο άντρας της την κερατώνει και του λέει πως έχει πονοκέφαλο και δεν θέλει να πάει στο πάρτυ. Αυτός της λέει πως δεν μπορεί να μην πάει γιατί τον περιμένουν οι φίλοι του. Βάζει λοιπόν μία στολή γορίλα που είχε και ξεκινάει για το πάρτυ μόνος. Μετά από λίγο σηκώνεται και η ξανθιά σύζυγος, βάζει τη δεύτερη στολή που έχει αγοράσει κρυφά από τον άντρα της για να μην την αναγνωρίσει και ξεκινά και αυτή για το πάρτυ.

Φτάνοντας στο πάρτυ, εντοπίσει τον σύζυγο-γορίλα να πειράζει άλλες μασκαρίνες, να κάνει τρέλες μαζί τους, να χορεύει με όλες, να τις χουφτώνει και άλλα τέτοια… Τον πλησιάζει και αυτή, που είχε τον σκοπό της και έτσι όπως είναι μεταμφιεσμένη αρχίζει να χορεύει μαζί του και να του τρίβεται επίμονα. Αυτός της προτείνει να πάει μαζί του στο πάνω δωμάτιο και εκείνη ευχαρίστως τον ακολουθεί. Βρέθηκαν σ’ ένα δωμάτιο και έτσι όπως ήταν με τις μάσκες το έκαναν για όλο το βράδυ όπως ποτέ στο παρελθόν. Πριν ξημερώσει όμως έφυγε η ξανθιά χωρίς να φανερωθεί.

Έφτασε πρώτη στο σπίτι και τον περίμενε για να ακούσει τι εξηγήσεις θα της έδινε. Όταν επέστρεψε τον ρώτησε:

«Πως τα πέρασες κύριε γορίλα;»
«Τα συνηθισμένα..» της λέει αυτός «…με τα παιδιά ήμουν και παίζαμε χαρτιά.»
«Α, τα συνηθισμένα…» λέει αυτή με ένταση.
«Αφού ξέρεις ότι δεν περνάω καλά αν δεν είμαστε μαζί» συνεχίζει αυτός.
«Δηλαδή δεν χόρεψες, ούτε φλέρταρες;» τον ρώτησε εκείνη που ήταν έτοιμη να τον αρχίσει.
«Αφού σου λέω πως κλειδωθήκαμε σε ένα δωμάτιο και παίζαμε χαρτιά όλο το βράδυ… Όμως κάτσε να σου πω τι συνέβη στον Γιώργο που του δάνεισα τη στολή του γορίλα!

 

 


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Νέα επίθεση μέσω αρχείων Word, χωρίς μακροεντολές

Δημοσιεύθηκε από:  Lifehacker @ 23 Φεβρουάριος 2018 - 07:30 μμ

Μια νέα τεχνική για να μολύνουν τους χρήστες με κακόβουλο λογισμικό ανακάλυψαν οι μηχανικοί ασφάλειας πρόσφατα. Ενώ η επίθεση αυτή βασίζεται στο να έχουν οι χρήστες ανοιχτά έγγραφα του Word, δεν απαιτείτε η χρήση και εκτέλεση μακροεντολών για να περάσει το malware στον υπολογιστή τους.

 

Hack-613x336.jpg

 

Οι ερευνητές της Trustwave Spiderlabs λένε ότι οι απατεώνες χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνική πολλαπλών φάσεων, χωρίς μακροεντολές, για να μολύνουν τους χρήστες με ένα πρόγραμμα υποκλοπής κωδικών πρόσβασης. Επί του παρόντος, τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνο μία ομάδα χρησιμοποιεί αυτήν την μέθοδο, αλλά δεν θα αργήσει να υιοθετηθεί και από άλλες.

 

Ο τρόπος λειτουργίας του malware περιγράφεται παρακάτω και βασίζεται σε μεγάλο αριθμό πόρων (DOCX, RTF, HTA, VBScript και  PowerShell)..

  • Το θύμα λαμβάνει ένα email ανεπιθύμητης αλληλογραφίας με συνημμένο αρχείο DOCX.
  • Ο χρήστης κατεβάζει και ανοίγει το αρχείο DOCX.
  • Το αρχείο DOCX περιέχει την τεχνολογία OLE(Object Linking And Embedding).
  • Το OLE μεταφορτώνει και ανοίγει ένα αρχείο RTF (μεταμφιεσμένο ως DOC).
  • Το αρχείο DOC χρησιμοποιεί την ευπάθεια CVE-2017-11882 .
  • Ο κακόβουλος κώδικα εκτελεί μια γραμμή εντολών MSHTA.
  • Η γραμμή εντολών MSHTA κατεβάζει και εκτελεί ένα αρχείο HTA.
  • Το αρχείο HTA περιέχει ένα VBScript που αποσυμπιέζει ένα PowerShell script.
  • Το PowerShell κατεβάζει και εγκαθιστά τον λογισμικό υποκλοπής κωδικών πρόσβασης.
  • Το κακόβουλο λογισμικό κλέβει τους κωδικούς πρόσβασης από προγράμματα περιήγησης, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και FTP client.
  • Το κακόβουλο λογισμικό μεταφορτώνει τα δεδομένα σε έναν απομακρυσμένο server.

Ο μόνος τρόπος για να παραμείνει κάποιος ασφαλείς είναι αν με κάποιο τρόπο σταματήσει μια από της παραπάνω φάσης του malware. Σε οποιαδήποτε περίπτωση ο ευκολότερος τρόπος είναι να ενημερώνετε τα Windows και το Office (Word,Excel κλπ).

 

Το security patch Ιανουαρίου 2018 διορθώνει την ευπάθεια αυτή και συνιστάται να εγκατασταθεί από όλους τους χρήστες.

 

ΠΗΓΗ: https://secnews.gr/1...s-makroentoles/

 


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια

Εναλλαγή κατηγορίας Βρωμύλοι γύφτοι

Δημοσιεύθηκε από:  basw_k @ 20 Ιανουάριος 2018 - 11:12 μμ

lifehack.gr.jpg

 

 


Σχόλια 0: Δείτε τα σχόλια


Powered by Unreal Portal v3.0.2 © 2011 Unreal Solutions