Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χρησιμοποιούμε cookies που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site. Λεπτομέρειες                                                                                                             Αποδοχή

Καλωσήρθατε Eπισκέπτη / Welcome Guest


Σύνδεση »  

Εγγραφή Τώρα!
Καλώς ήρθατε στο Lifehack.gr, όπως οι περισσότερες διαδικτυακές κοινότητες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να δημοσιεύσετε στην κοινότητα, μην ανησυχείτε είναι μια απλή δωρεάν διαδικασία με ελάχιστες πληροφορίες από εσάς.
  • Δημιουργήστε νέα θέματα και απαντήστε σε άλλους.
  • Παρακολουθήστε θέματα και συζητήσεις και λάβετε ενημερώσεις στο email σας.
  • Αποκτήστε την σελίδα προφίλ σας και κάντε νέους φίλους.
  • Στείλτε προσωπικά μηνύματα σε άλλα μέλη.
 
Guest Message by DevFuse

Φωτογραφία
- - - - -

Τα 2 βασικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε για μεγαλύτερη παραμονή στο site σας


  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε νέο θέμα
  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
Δεν υπάρχουν απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#1 Kimbo

Kimbo

    Junior Member

  • Members
  • 10 Δημοσιεύσεις:
  • Χώρα / Country: Country Flag

Δημοσιεύθηκε 02 Δεκέμβριος 2015 - 12:30 μμ

Αν είστε παθιασμένος με τον αριθμό των ατόμων που επισκέπτονται το site σας, τότε σίγουρα δεν είστε ο μόνος. Ξέρω ότι είναι μια μέτρηση που πρέπει να προσέχουμε, γιατί ας το παραδεχτούμε: αισθανόμαστε πολύ ωραία όταν βλέπουμε μια σημαντική αύξηση του αριθμού των ατόμων που επισκέπτονται το site μας. Ωστόσο, ας μην ξεχνάμε και άλλες μετρήσεις που είναι αναμφισβήτητα εξίσου (αν όχι) πιο σημαντικές. Για παράδειγμα, δεν έχει σημασία αν έχετε 200.000 επισκέπτες ανά μήνα, αν φεύγουν από το site σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Άρα η μεγαλύτερη παραμονή στο site μας είναι κάτι σημαντικό: Θα προτιμούσα να έχω 1.000 χρήστες που παραμένουν και ασχολούνται με το περιεχόμενο μου και που μπορούν να μετατραπούν σε μελλοντικούς πελάτες για την επιχείρηση μου.
Μεγαλύτερη παραμονή στο site σας ? Δύο σημαντικοί παράγοντες:

1. Κακή πλοήγηση
Εάν οι άνθρωποι δεν μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα το site σας, τότε δεν θα μείνουν για πολύ - απλά δεν έχουν την υπομονή (και δικαίως). Μπορείτε να σκεφτείτε ότι αυτό είναι κάτι προφανές, αλλά υπάρχουν σίγουρα μερικοί webmasters εκεί έξω που δεν έχουν λάβει το μήνυμα με βάση την εμπειρία περιήγησης των χρηστών τους. Η καλή ποιότητα πλοήγησης βασίζεται σε μια απλή ιδέα: να δώσεις στους ανθρώπους/χρήστες αυτό που περιμένουν. Ή για να το θέσω αλλιώς, επιδιώξετε να μιμηθείτε την τυπική μορφή και την τοποθέτηση των στοιχείων πλοήγησης σε δημοφιλείς δικτυακούς τόπους...






1 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες