Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χρησιμοποιούμε cookies που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site. Λεπτομέρειες                                                                                                             Αποδοχή

Καλωσήρθατε Eπισκέπτη / Welcome Guest


Σύνδεση »  

Εγγραφή Τώρα!
Καλώς ήρθατε στο Lifehack.gr, όπως οι περισσότερες διαδικτυακές κοινότητες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να δημοσιεύσετε στην κοινότητα, μην ανησυχείτε είναι μια απλή δωρεάν διαδικασία με ελάχιστες πληροφορίες από εσάς.
  • Δημιουργήστε νέα θέματα και απαντήστε σε άλλους.
  • Παρακολουθήστε θέματα και συζητήσεις και λάβετε ενημερώσεις στο email σας.
  • Αποκτήστε την σελίδα προφίλ σας και κάντε νέους φίλους.
  • Στείλτε προσωπικά μηνύματα σε άλλα μέλη.
 
Guest Message by DevFuse

Φωτογραφία
- - - - -

Επαγγελματία ή Ερασιτέχνη Τεχνικό Υπολογιστών;


  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε νέο θέμα
  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
Δεν υπάρχουν απαντήσεις σε αυτό το θέμα

#1 TheKing

TheKing

    Junior Member

  • Members
  • 10 Δημοσιεύσεις:
  • Χώρα / Country: Country Flag

Δημοσιεύθηκε 27 Μάρτιος 2018 - 06:28 μμ

computer-technician.jpg

 

Θυμάμαι ένα παλιό διαφημιστικό της Microsoft όπου είχε την χαρακτηριστική φράση
"Θα εμπιστευτείς την εταιρία σου σε έναν πιστοποιημένο τεχνικό Microsoft Certified ή στον Μήτσο κιν.69ΧΧΧΧΧΧΧ ?".  Εσύ επιλέγεις επαγγελματία ή χομπίστα; Το ίδιο κάνεις και στο αυτοκίνητο ή το κλιματιστικό σου; γιατί όχι και στους γιατρούς ή δικηγόρους; Όλοι υπηρεσίες παρέχουν.

 

assembly.jpg

 

Έχω αναφερθεί και παλιότερα στην αξία της τεχνικής υποστήριξης και το πόσο έχουμε απαξιώσει την υπηρεσία σε θέματα τεχνολογίας, είτε με την μορφή ανεκδότου, είτε με τις χαρακτηριστικές εκφράσεις "θέλει format ο υπολογιστής", είτε τέλος με τα διάφορα χαρτάκια που αναρτώνται στις κολώνες "Πάρε κόσμε 10€ format".

 

texnikos_pc_11.jpg

 

Ας ξεχωρίσουμε λίγο τους «ειδικούς». Το ακούω κάθε μέρα, πολλές φορές από επαγγελματίες και επιχειρήσεις να εμπιστεύονται τους υπολογιστές, τους servers και τα δεδομένα της δουλειάς τους στον γνωστό, τον φίλο, τον μπατζανάκη, τον κουμπάρο, τον πιτσιρικά, τον φοιτητή, τον Μήτσο κ.ο.κ. που ξέρει από υπολογιστές και θα τους τα φτιάξει όλα φθηνά με ένα 10άρικο-20άρικο κλπ.
 
Να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα μεγέθη: ένας ερασιτέχνης χομπίστας-κομπιουτεράκιας έχει δει στην ζωή του και αντιμετωπίσει θέματα από 10-20-30…100 διαφορετικούς υπολογιστές. Όσο λιγότεροι τόσο χειρότερα μονόφθαλφα λειτουργεί. Δεν είναι επαγγελματίας για διάφορους λόγους. Μπορεί να συμπληρώνει το εισόδημα του, να μην αντέχει την δουλειά με ωράρια, δεν μπορεί να βρει δουλειά κ.ο.κ..
 
Ένας επαγγελματίας τεχνικός που εργάζεται καθημερινά σε ένα τεχνικό τμήμα εταιρίας, αντιμετωπίζει 100 υπολογιστές τον μήνα! και πολλές δεκάδες χιλιάδες στην καριέρα του.
 
Παράλληλα εκπαιδεύεται ή πιστοποιείται συνεχώς. Καθημερινά αντιμετωπίζει διαφορετικές περιπτώσεις και απαιτήσεις πολλών πελατών. Παράλληλα συζητάει τα προβλήματα με άλλους συναδέλφους αποκομίζοντας πρόσθετη ομαδική γνώση. Αυτή είναι μια πολύ  σημαντική διαφορά στην εμπειρία και στις γνώσεις που αποκτά κάποιος εργαζόμενος επαγγελματικά. Δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με έναν ερασιτέχνη όσο ταλαντούχος και αν είναι ο δεύτερος.
 
Για αυτό η ώρα εργασίας του δεν είναι «φθηνή» όπως την φαντάζεται κάποιος. Πολλές φορές αν υπολογίσει κανείς τους υψηλούς φόρους που έχει ο επαγγελματίας, μπορεί να ανακαλύψει συγκριτικά ότι ο επαγγελματίας τελικά είναι φθηνότερος από έναν ερασιτέχνη.
 
Δυστυχώς όμως στον χώρο της τεχνολογίας και πληροφορικής υπήρξε μεγάλη απαξίωση στην αξία της υπηρεσίας και σε αυτό βοήθησε το ίδιο το αντικείμενο που αν ασχοληθείς αποκτάς μερικές βασικές δεξιότητες ικανές για να το παίξεις ειδήμων σε αυτούς που ξέρουν πολύ λιγότερα…
 
Αν αρρωστήσετε την επόμενη φορά καλέστε τον κυρ Μήτσο, δεν χρειάζεστε γιατρό.

 

 






0 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες